Promenite jezik sadržaja

Otvoren Centar za informisanje o podsticajima: Brža i direktnija podrška poljoprivrednicima

Autor foto: Tanjug

U prostorijama Uprave za agrarna plaćanja, svečano je otvoren Centar za informisanje o podsticajima, namenjen poljoprivrednim proizvođačima koji konkurišu za subvencije. Ovom događaju prisustvovao je i ministar poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede, dragan Glamočić, koji je naglasio da je cilj Centra brža, jasnija i personalizovana komunikacija sa poljoprivrednicima.

„Ovo nije šalter, već servis. Ljudi treba da dobiju odgovor, objašnjenje i pojašnjenje – šta im nedostaje, gde su pogrešili i kako da reše svoj zahtev“, istakao je ministar Glamočić, dodajući da više neće biti „odgovora u prazno“.

✅ Centar – nova praksa efikasnosti

Od sada, poljoprivrednici će moći:

  • lično da dođu u Centar, radnim danima od 7.30 do 15.30 časova

  • da dobiju konkretne informacije i pomoć u vezi sa subvencijama

  • da komuniciraju sa obučenim operaterima i dobiju direktnu podršku

Do sada je komunikacija bila ograničena na telefonske linije i elektronsku poštu, a samo u aprilu primljeno je više od 22.000 poziva.

📈 Ubrzana realizacija budžeta

Ministar je naglasio vidljiv napredak:

„Kada sam preuzeo funkciju 16. aprila, realizacija budžeta bila je 14%. Danas je 32%. U tri nedelje postigli smo više nego u prethodna tri i po meseca.“

👥 Nova struktura podrške

Za rad Centra zadužena je Milica Janković, savetnica ministra i direktorka Poljoprivredne stručne službe u Mladenovcu. Ona će:

  • koordinisati rad Centra

  • obilaziti sve stručne službe

  • povezivati poljoprivrednike, savetodavce i Upravu

„Poljoprivrednici su već dovoljno opterećeni poslom. Mi im pomažemo tamo gde se ne snalaze – u administraciji i komunikaciji sa sistemom“, rekla je Janković.

Autor foto: Tanjug

☔ Podsetnik na subvencionisano osiguranje

Ministar je apelovao na poljoprivrednike da iskoriste mogućnost subvencionisanog osiguranja:

  • 50 do 70% pokrivenih troškova

  • ali uz pravovremeno ugovaranje, jer štete od nepogoda ne mogu uvek biti nadoknađene.

Otvaranjem Centra za informisanje, Ministarstvo pokazuje odlučnost da unapredi servis građanima i uvede novu praksu otvorene, neposredne i efikasne komunikacije u oblasti agrarnih podsticaja.

IZVOR: www.minpolj.gov.rs

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu sajta rkp.rs.

Tagovi