Promenite jezik sadržaja

Nova usluga Poreske uprave: Zakazivanje poziva smanjuje čekanje na operatera

Foto: Stockcake.com

Poreska uprava Republike Srbije uvela je novu uslugu u okviru svog Kontakt centra – „Zakazivanje poziva“, sa ciljem poboljšanja komunikacije sa poreskim obveznicima i podizanja kvaliteta pruženih usluga.

Ova funkcionalnost se automatski aktivira u trenucima kada je obim poziva pojačan, odnosno kada sistem detektuje da bi vreme čekanja na operatera bilo duže od šest minuta. U tom slučaju, govorni automat nudi korisniku mogućnost da zakaže poziv. Nakon što poreski obveznik ostavi zahtev, agent Kontakt centra ga kontaktira u najkraćem mogućem roku i pruža sve potrebne informacije i podršku.

Na ovaj način smanjuju se gužve, ravnomernije raspoređuju pozivi i korisnicima se omogućava efikasnija komunikacija bez nepotrebnog čekanja.

 

Foto: Stockcake.com

Kontakt centar Poreske uprave već godinama predstavlja važan servis za građane i privredu, obezbeđujući informacije o primeni poreskih propisa, stanju na računima javnih prihoda, korišćenju elektronskih usluga, kao i druge važne servisne informacije.

Građani Kontakt centar mogu kontaktirati radnim danima od 8 do 18 časova, putem telefona 011/6969-069 i 0700/700-007, kao i elektronski, korišćenjem kontakt forme „Postavite pitanje“ na zvaničnom sajtu Poreske uprave.

 

IZVOR:Poreska uprava

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu sajta rkp.rs.

Tagovi