Agencija za privredne registre je 31. januara 2025. godine pokrenula novu aplikaciju za sastavljanje i dostavljanje finansijskih izveštaja za 2024. godinu. Ažurirani su svi potrebni podaci na zvaničnoj stranici Agencije, uključujući uputstva za korisnike, tehnička uputstva za rad sa aplikacijom, kao i smernice za plaćanje naknada za objavljivanje izveštaja.
Najveće novine ove godine odnose se na automatizaciju procesa: sistem sada automatski generiše „Izjavu o neaktivnosti“, koja je spremna za potpisivanje od strane zakonskog zastupnika. Takođe, došlo je do promena u visini naknade, usklađene sa indeksom potrošačkih cena. Novi sistem omogućava i javno objavljivanje podataka o odgovornim licima za izveštaje, uz mogućnost izmene tih podataka nakon objavljivanja.

Za sva tehnička pitanja, korisnici mogu kontaktirati Agenciju putem sledećih mejl adresa:
- obveznicifi@apr.gov.rs – za pojašnjenja u vezi dostavljanja reklamacija radi ažuriranja podataka u Evidenciji obveznika, putem eksternog portala;
- sd@apr.gov.rs – za rešavanje tehničkih pitanja u vezi sa pristupom Posebnom informacionom sistemu Agencije, potpisivanje zahteva ili dokumentacije;
- finizvestaji@apr.gov.rs – za pojašnjenje svih drugih pitanja sa kojima se obveznici susreću prilikom podnošenja različitih vrsta zahteva.
Obveznicima se savetuje da pre podnošenja izveštaja provere ažurnost podataka u Evidenciji obveznika, naročito preduzetnicima koji su 2024. godine počeli da vode dvojno knjigovodstvo.
Za dodatne informacije, posetite zvaničnu stranicu Agencije.
IZVOR:Agencija za privredne registre