Promenite jezik sadržaja

Informacija Zaštitnika građana o podnošenju pritužbe

Foto: Stockcake.com

Pritužbu Zaštitniku građana možete podneti tek nakon što ste pokušali da svoja prava ostvarite ili zaštitite u odgovarajućem pravnom postupku.

Možete je sami napisati ili uz pomoć zaposlenih predati na zapisnik u Službi Zaštitnika građana. Anonimne pritužbe se, po pravilu, ne razmatraju.
U ime deteta pritužbu može podneti roditelj ili staratelj. Zaštitnik građana garantuje poverljivost svih ličnih podataka.

📌 Šta pritužba treba da sadrži:

  • naziv organa na čiji rad se pritužba odnosi,

  • opis povrede prava i činjenice koje potkrepljuju pritužbu,

  • dokaze o iskorišćenim pravnim sredstvima,

  • ime i prezime, adresu i (ako je moguće) telefon podnosioca.

Zaštitnik građana će Vas obavestiti o pokretanju i završetku postupka.
Ukoliko nisu ispunjeni zakonski uslovi za vođenje postupka, bićete obavešteni o razlozima odbacivanja pritužbe.

📧 Pritužbe i pitanja šaljite na: pisarnica@ombudsman.rs

⚠️ Ukoliko je mejl zaražen, označen kao spam ili su prilozi preveliki, neće biti obrađen.

IZVOR:www.ombudsman.rs

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu sajta rkp.rs.

Tagovi