Pritužbu Zaštitniku građana možete podneti tek nakon što ste pokušali da svoja prava ostvarite ili zaštitite u odgovarajućem pravnom postupku.
Možete je sami napisati ili uz pomoć zaposlenih predati na zapisnik u Službi Zaštitnika građana. Anonimne pritužbe se, po pravilu, ne razmatraju.
U ime deteta pritužbu može podneti roditelj ili staratelj. Zaštitnik građana garantuje poverljivost svih ličnih podataka.
📌 Šta pritužba treba da sadrži:
-
naziv organa na čiji rad se pritužba odnosi,
-
opis povrede prava i činjenice koje potkrepljuju pritužbu,
-
dokaze o iskorišćenim pravnim sredstvima,
-
ime i prezime, adresu i (ako je moguće) telefon podnosioca.
Zaštitnik građana će Vas obavestiti o pokretanju i završetku postupka.
Ukoliko nisu ispunjeni zakonski uslovi za vođenje postupka, bićete obavešteni o razlozima odbacivanja pritužbe.
📧 Pritužbe i pitanja šaljite na: pisarnica@ombudsman.rs
⚠️ Ukoliko je mejl zaražen, označen kao spam ili su prilozi preveliki, neće biti obrađen.
IZVOR:www.ombudsman.rs