U skladu sa Zakonom o turizmu, članovi 64 i 65 preciziraju obaveze turističkih agencija i organizatora putovanja u vezi sa prodajom i promocijom turističkih usluga. Agencije su obavezane da prodaju turistička putovanja po jedinstvenoj prodajnoj ceni koja mora uključivati sve troškove neophodne za realizaciju putovanja.
Uslovi za promenu cene putovanja mogu se dogoditi samo usled promene kursa valute ili izmena tarifa prevoznika, što uključuje promene cena goriva, aerodromskih taksi i slično, a agencija je obavezna da svaku promenu obrazloži i dokumentuje.
Zakon takođe reguliše prodaju putem interneta, gde agencije moraju da ispune specifične uslove, uključujući obavezno isticanje ključnih podataka kao što su broj licence, garancija putovanja, opšti uslovi putovanja, program putovanja, kontakt podaci za reklamacije i broj tekućeg računa agencije. Agencije koje prodaju turističke usluge putem interneta moraju imati registrovan nacionalni internet domen i pridržavati se svih propisa koji regulišu elektronsku trgovinu.

Pored toga, zakon jasno propisuje da turističke agencije mogu delovati kao posrednici u prodaji putovanja, ali samo ako su registrovane u Registaru turizma i ispunjavaju sve zakonske uslove.
Ako turistička agencija prodaje putovanje organizovano od strane preduzetnika koji nema sedište u Republici Srbiji, ta agencija se smatra organizatorom putovanja, osim ako je u pitanju zvanični distributer sa sedištem u Srbiji koji ispunjava propisane zakonske uslove.
Ova regulativa doprinosi transparentnosti tržišta, povećava sigurnost i zaštitu interesa potrošača, a istovremeno omogućava usklađenost sa zakonskim standardima, čime se jača poverenje putnika u turističke usluge.
IZVOR: Zakonu o turizmu